The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Hanya Sekadar Berkongsi
Tuesday 21 August 2012 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum...Hari ni trase nk update post skit..dh lme x update...nti berhabuk plak blog sy ni..hehe..skrang sy nk ceritekn tentang bukuni..mybe korang dh pnh bce kot..yang xpenah tu arp2 boleh lah beli ye..bnyk sangt manfaat dalam bukuni..meh saya nak tnjuk kn skit gmbrnye

ni lah buku yg saya maksudkan...memang kalau kite tgk tajuknye pasal cinte..tp novel ni lain skit..ia menceritakan tntg bagaimne nk mmpersiapkan diri kite sblm btmemu jdoh..banyak faedahnye..dlm buku ni banyak hadis..yg brmanfaat..ble sy bce buku ni..rse teang je..orang ckp mne yg baik ikut,yg buruk tu buang..so sy plih tuk ikut yg baik..sy ambk pengajrn dpd buku ni..

Saya brsyukur trhadp Ilahi sbb stelh bce bukuni,sy dpt bnyk ilmu,dan dpt muhasabh diri..kalau korang bce bukuni mesty korang akn rse ape yg saya rse..slah satu artikel yg sy bce..smua org dpt membeli rumah mwah tp tidk dpt mmbeli kbahagiaan di dlmnye..

kalau korang nk tahu lebih lanjut beli je buku ni..korang akn dpt bnyk manfaat..saya just share pe yg sy bce..nk crte lbh2 kn tkt slh plak..mybe post ni agk mmbosnkn skit tp skurng kurngnye ade lh jgk yg brmanfaat kn sbb share sesuatu yg blh bg kebaikkan kt semua org..akhir kte dpd sy..brcntelh slps kwen,sbb itu lbh indah ..assalamualaikum..:)