The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
OH NOVEL
Friday 23 November 2012 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum..rasenye da lame da x update blog nih..rindu pn ade tp mcm tu lah jari ni malas nak menaip...semalam aku bace satu novel nih..pnye lah feeling sgt smpai menags nk bengkak mate..tu baru psl novel blm  psl lain lagi....hehe..aku ni mmg xblh klau bce part sedih2 ni mmg gerenti aku nags..sbb malu nk tnjuk aku ni tgh nags so aku bungkus satu bdn aku dgn selimut bukan dgn roti klau da lame aku kne mkn..haha.. *tak lwk pn kn*

Setiap kali bace novel msti hati aku selalu je trdetik nk update blog tp tu lah mcm aku ckp tadi jari mls nk menaip...sambil bce novel tu smpt lagi aku bragn..haha..kadang rase klakr jgk..lagi satu aku mmg ske brgn sblm tdo nk bg lena skit tdo nnti..mne lah tau dpt mmpi kawen ngn putera raja ke..haha *brangn lagi*

Lagi satu bile aku sedih aku pergi bce novel...kadang2 senyum sorang2,glak sorang,nags pn sorang tu blm lg kawen sorang2..haha*gatai*..aku xkesah sgt novel tu mcm mne aslkn sdp dbce dn dpt happykn aku..bile ade novel xonline pn xpe...xkua bilik pn xpe..sampai mk aku kadang2 naik marh jgk sbb asyik duk terperap dalam blik tu..

Aku rase smpai sini je kot..nnti lah bile aku rase nk update aku update la..tp story aku ni kdang2 xbest sgt pn..biase2 aje..stkakt nk crte ape yg aku alami..ceh wahh...:)