The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Duit Raya Dapat Berapa?
Monday 12 August 2013 - Permalink - 0 Comments
Kita terus ke ceritanya sebab aku malas nak bagi mukaddimah panjang2..blog aku ni semakin hari semakin berhabuk,sarang lebah pon dah banyak pasal terlalu malas update blog..hari ni dah masuk hari raya ke-5..berapa duit raya yang korang dapat?seringgit?seratus?dua juta?amboii da melampau aku ni..makin besar ni makinkurang dapat duit raya..lebih2 lagi kalau tinggi macam aku ni..mesti orang ingat dah belajar dekat U..kalau jeis orang yang tanye dulu takpelah kalau yang x,alamaknye xdapat merasa dapat duit raya..

Aku rase aku lah tuan rumah paling kejam sebab?nak tau sebab ape?sebabnye bile ade orang datang rumah dan bagi salam,salam tu memang lah aku jawab *senyap2* tapi pintu rumah aku xbukak sebab malas nak layan tetamu.hahah kejam kan..yelah kan ade jugak time kite rasee kite xmerasa nak layan tetamu..masa raya pertama kenapa lah xdatang,mase tu rumah aku terbukak dengan seluas-luasnya,xpyh ketuk2 masuk jer..lagi satu ade beberapa hari je lagi aku akn tau samada permohonan aku dterima atau tak..harap dapat tu pun kalau ade rezeki..aku suka sangat kan cerita lari dari tajuk...tak pelah kesah ape aku ni blog aku xde sape nakmarah..hahahh.buat hal sendiri sudah ler..itu sahaja nukilanaku ..bye2