The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Muncul Bila Puasa Dah Nak Habis :(
Monday 5 August 2013 - Permalink - 0 Comments
Haiiii..dekat2 nak habis bulan puasa ni baru aku nak muncul kan,maklumlah tahu2 jee lah aku malas nak update blog,buka blog tapi klip-klip xtahu nak update ape..aku xmacam blogger yang lain bila dapat idea trus upate blog dengan entry yang panjang lebar..kalau dapat idea sekalipun aku kena pikir jugak ape yang aku nak taip ayat seterus dan seterusnya..kesian tahu tak..haha

Yang buat aku tension sekarang ni keyboard aku rosak,nak kata tahap truk sangat tu taklah,nak tekan huruf 'e' pon kena tekan kuat2,kalau tekan kuat2 jadi double 'e' plak..keyboard rosak sebab da banyak kali jatuh..dah la aku ni jenis cuai skit..ade x sape2 nak sponsr keyboard baru kat aku?haha..kalau ade yg sponsr best jgk kan,jimat duit aku..

Korang ade x tips cam ne nak dapat idea yg banyak untuk update blog ni?aku ni kadang2 pening kepala sampai pusing2 then trlanggar tiang umh * sudah mengarut*..bile xde idea kan jadi aku rase nak buat ayat kelakar tu xmenjadi,aku sndiri yang menaip pon bosan bace..sebab tu aku lebih suka baca blog orang..ape lah nasib aku ni kan..aishhh..risau2..oke lah aku dah malas nak taip panjang sebab nanti ulang benda sma jer..k bobaiii :)