The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Ceramah Kesihatan
Tuesday 2 July 2013 - Permalink - 0 Comments
Hai korang,hari ni terasa rajin nk update blog..sekarang aku dah penat join contest so aku nk rehat2 dulu,,hihih..lagi pon da bnyk kot contest yg aku join tapi xmenang2 lagi..maybe xde rezeki lagi kot..oke sekarang aku nk story psl ceramah kat skolah aku tadi..ceramah kesihatan..yg bagi ceramah tu name puan shamsiah binti ape pon aku x ingat da..yg aku ingat shamsiah je..mase ceramah mula2 nak start tu aku dengar la tapi beberapa tahun kemudian..cewahhh agak2nya kalau ceramah sampai tahun2 ni aku rase xmakan,tido kot..haha..xlwak pon kan..yess i know it..pastu aku main bingo dgn kawan aku..ni mainan time aku skolah rendah dulu..tibe2 rase mcm budak kecik plak bile main bnde ni..rang yg  biasa main tu tau la bingo tu ape..bile dah puas main tu dgr ceramah balik.dan ade part ceramah tu yg kelakar ..sebab mase tu si penceramah duk ceramah pasal kandungan yg ade dalam rokok..antara salah satu drpd tu yg kelakar bg aku lah kot..gas kentut lembu??mase tu aku memang gelak lah..sebab xpernah dengar plak pasal gas kentut lembu ni..mcm mane ea orang yg isap rokok tu..dia tak kentut ke mase isap rokok tu..yelah kan sebab kan ade gas kentut lembu..pasal gas kentut lembu tu lah aku dapat idea nk update blog ni..then,bile ceramah dah nk abis tu rang tepuk aku pon tepuk jgk lah biar lah xdgr pon..kihkihkih..tu je lah aku nk story kat korang..maybe memborigkan kot..hahah sorry ek sebab aku memang suka gelak tapi xnak lebih2 nanti gila lak..k parpai :D


Panjangkan story aku,haha selamat membaca..bile dah singgah tu jgn lupa follow skali okeh..kpd yg komen2 tu sorry kalau xbalas..heheh