The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Cuti sekolah =)
Thursday 6 June 2013 - Permalink - 0 Comments
hye all =)
cuti skola cam mne?best tak?ade pergi makan angin kat mane2?cuti skola da nak habis tapi aku baru update pasal cuti skola kan..haha..ketinggalan zaman sikit jer..sejak dua menjak ni aku malas nak update blog pasal 
1.xde idea
2.malas
3.malas
4.malas
5.tak minat nak update
so kesimpulannya aku ni pemalas,tapi kalau bab makan rajin yang teramat sangat tu pun bile rase rajin la sebab kadang2 aku malas gk nak mkan..kihkihkih..actually cehhh cik tweety hari ni speaking lorhh...kehkehkeh..*cukup lah gelak* actually aku pun xtau tajuk yang sesuai bagi entri ni sebab aku main taip ikut suka hati aku jerr..taip selagi mampu..yeahhh...kerja skola masih banyak tak siap..arghhh! kawan2 aku mesti da siap kan?best la korang..kalau korang xsiap kite geng..berazam cuti ni nak study.nk buat kerja skola tapi hakikatnya xbuat pun..sia2 jer..fizik pun aku xstudy walaupun cikgu aku ckp cuti ni study fizik..teruk kan aku?hahaha teruk2 pun aku baik tau *perasan*..insyaAllah kalau aku ade rajin aku update lagi tu pun kalau rajin la..hehehe..bye :*