The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Cabaran ketika membeli
Saturday 16 March 2013 - Permalink - 0 Comments
hyeeeeeeeeeee :D
mase aku pergi beli brang kt satu kedai ni....aku bajet bwh rm30 je..pastu aku pn pegi la cari brang yg aku nk bli...pastu aku beli satu cream utk blackheads sbb kt muke aku ni bertempek2,suke ati jer dye duk bermaharajalela kat muke aku so aku pn geram laaaa...aku beli toner safi sbb aku xbeli lagi..punyelh lame aku hajat nk blei tpi baru hari ni terase nk beli...then aku dpt free bag sbb ape pn aku xtau..haha..aku pn jalan nk pegi kat kaunter pmbayaran..so akak cashier tu duk tag harge barang yg aku beli tu..mse tnggu tu bkn main slambe aku siap goyang2 kaki lagi *penipu banyak*..lepas tu aku tgk la total,bukan main terkejut aku sbb smua skali brharge lebih dpd bajet aku..lgi stu aku pn xtau aku bwk duit brpe sen...ohh nooo mse tu aku bkn main nk mnjerit lagi sbb rm5 je xckup..aku pn ckp la kat akak tu nk pegi mntk duit ngn mak..nmpk gaye akak tu mcm xpcye..so aku tnggl brang tu kat situ nnti klau aku ambik dye ingt aku nk mncuri plak...aku pn berlari pegi mntk duit ngn mak aku...penat giler duk ulang alik darik kedai tu...lepas hbis byr tu bru rse bebas ohh  memang tenang mse tu..tenang+penat+malu..mslu jgk sbb xckup bwk duit,,muehehe..lain kli ble ade mse aku update lg..tatataat :)