The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Cuti Sekolah !
Thursday 7 February 2013 - Permalink - 0 Comments

Assalamualaikum everibedi *ayt cikodeng* kulukulul lalalala

Oke hari ni nk story psl cuti skola..horayyyy!!! da start cuti skola bg thn baru cine..tp cuti lime hari je.. sepatutnye kena tmbh lg dua hari..tp apepn alhamdulillah dpt cuti jgk kn..cuti ni aku kena buat homework.. wehhh bnyk sgt homework menggunung tinggi..antaranya : kimia,fizik,pendidikan islam,pe lg eh..yg tu je kot.. 
kadang2 aku rase malas nk buat just nk goyang kaki je cuti ni..tp kang xsiap plak kne denda..sbt psl denda mmg gua seram ah..seram gile..

Terasa rindu sgt dgn kwn2 aku yg da pindah ni terutama skali kt ain,ecah,tikah..bile la dpt jmpe korang blik..klau dyeorg blik cuti xpsti lg dpt jmpe..sbb mk aku jarang bg aku kua umh..mybe da bsr nnti kot baru dpt jmpe blik..so sad..bwh ni gmbr dyeorg..yg ade ecah ngn ain je..tikah xde

ni ecah *pemint 1D*

ain yg pkai bju wrne klabu,sblh tu fizah
Aku rase nk buat homework,first tu mmg smngt giler tp last2 xbuat2 pn..*hampeh*..hobi aku bile bsn aku akn kcau adk aku,xkire la mse mn pn..yg pling best kcau time dye ngh tido..haha..jahat kan aku ni..*dont care*..berspeaking plak aku.. oke lah samapi sini je aku nk story kt korang semua..kalau aku ade mse/rajin nk update blog lg insya-Allah aku akn update la..jgn plak korang tnggu aku update smpai tiap2 hari bkak blog ambo nih..kesian kt demo nnti..haha..*prasan ade org tnggu*