The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Merentas Kota
Thursday 24 January 2013 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum..selamat pagi semua..

Sekarang ni aku rse aku mkin mls nk update blog ni..mklumlah aku kn mmg pmals..hik hok hok hok -,-... makan bnyk tpi xgemuk2 jgk..xpe lah bgs jgk kn...muehehe..jom mlekn makan,minum,tidur then ulang bnde yg same..haha

Okeoke,skrang mengarut aku tu dh hbs..ni mse nk story plak kt korang..hari rabu baru2 ni yg bertarikh 23.1.2013..skola aku mngadekn acre mrentas dese..mrentas dese ni kitenye antre tgh2 dese tu ade jmbtn so rentas je la ngn naik jmbtn tu..haha *megarut je tu*. first time aku mrentas dese sbb slame ni xprnh pn sbb aku ni ahli pbsm so kne brtgas mne la tau ade org yg pngsan ke cdere ke..tapi thn ni aku da mls nk brtgs sbb slme ni asyik kne mrh jer..mcm mne xkne marah klau ade budak yg da nak hampir2 pengsan blh aku ngn kwn tu buat xtau jerr,,tgk je klip klip..haha *kejam* so cg ape lg mlenting lh..malu gle aku mse tu..sjak tu aku xnk brtgas lg bia org plak yg jlankn tgas tu..


Then,aku ngn geng2 aku ni da brsiap sdia nk mrentas dese,ble cg bunyikan tweet2 sms haha..bukan
bunyi mcm ape tu mcm ape ek..xtau la honnn kot..mase berlri tu kn ( bkn brlari sgt  pn jln jer  kedek2 mcm itik) hujan pn turun,,besttt..hari tu baru dpt main ujan klau slme ni xdpt sbb mk marah..hehe..jauh jgk la mrents dese ni dlm brpe kilomter pn aku xtau..tp mmg jauh..ade tiga check point aku rse..akak yg brtgs kt check point tu cantik2 la ala ala gdis mlayu terakhir..lepas drpd check point yg ke 2 aku rse..aku ngn kwn2 aku brhnti kt jmbtn smbil2 tgk ikan kt bwh dan tnggu kwn2 aku yg kt blakng..nk rents dese sme2..haha..
lps tu ble kwn2 yg aku tnggu da smpai igt nk la posing2 skit tp xsmpt sbb ade ambulans kt blakang mcm nk halau kiteorg jer dri jmbtn tu..haha..

Dipendekkan crite ble aku ngn geng aku ni da nk smpai kt skolh..mse tu la baru aku pecut..haha xdpt no pn just pointer untk rumah..cg suruh tngggu jp tp aku balik..mls nk tnggu sbb da tau xmnang pn..pegi kdai dpn skola lepak2,mkn2..lps tu sorang demi sorang kwn aku blik tnggl je aku sorang kt ctu..sedihh doe..aku rse crte aku da pnjg sgt..smapi sni je la ..sbnrnye bnyk lg nk crte tp aku mls nk mnaip..da la homework bnyk lg xsiap..hehe..klau aku rjin aku update la esk ataupn bln dpn..haha..thanks sbb sudi bce crte aku yg xsbrpe ni..ayt pn kureng sdp..xmnis tp pait kn..hmm oke la assalamualaikum :)