The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Mekap mekup mekip
Monday 30 September 2013 - Permalink - 0 Comments
hai korang ape kabar?sihat?kalau sihat alhamdulillah dan yg xsihat tu cepat makan ubat,aku nak cerita sikit ape yg aku beli kat watsons baru ni.

*sumber dari pakcik google*

barang tu la yg aku beli,bynk lgi benda yg aku beli mcm mask,eye patch..aku pon tak tau buat apa aku beli liptint dgn eye liner tu sdgkn aku ni bukan suka bermekap.nak sentuh bedak pon jarang ni nk pkai liptint dg eye liner.mcm buang tabiat plak kan..haha..mask tu aku beli sbb aku mmg suka pkai mask,eye patch tu aku beli sbb nmpk mcm best jer.kalau aku bosan aku akn pkai lip tint tu.haha mcm tah pape je kan duduk rumh pon nk pkai lip tint.mula2 bajet aku dlm rm30 je ni sampai dh lebih dpd bajet plak,akak cashier plak xhabis2 suruh aku buat mmber card.aku ni bab buat kad mmg aku xbrape suke.pastu aku ckp aku xcukup bajet tapi mmg xckup pon T_T.setiap kali aku pegi watsons setiap kali tu la aku diminta buat mmber card.rase mcm menyesal je aku beli lip tint dgn eye liner tu.membazir duit je..oke la tu jer untk stakat ni..babai :D